W środę 15 czerwca 2016 roku czterdziesto pięcio osobowa grupa uczestników wraz z kierownikiem, kadrą i opiekunami udała się na wycieczkę. Głównym punktem naszej wyprawy były Wadowice – rodzinne miasto Jana Pawła II, gdzie zwiedziliśmy między innymi dom Karola Wojtyły i skosztowaliśmy słynnych papieskich kremówek. Naszym kolejnym miejscem na wycieczkowym szlaku była Kalwaria Zebrzydowska,  tam spotkaliśmy się z przewodnikiem, który oprowadził nas po Klasztorze O.O. Bernardynów. Korzystając z okazji zwiedziliśmy też kilka innych ciekawych miejsc. Duże wrażenie zrobił na nas wspaniały zamek w Pieskowej Skale, gdzie obejrzeliśmy zabytki z czasów króla Kazimierza Wielkiego, który  wzniósł go w I połowie XIV w. Podziwiając malownicze krajobrazy Jury Krakowsko – Częstochowskiej spacerowaliśmy po ruinach gotyckiego zamku rycerskiego w Ogrodzieńcu. Jedną z wielu atrakcji wycieczki był rejs statkiem po Wiśle w Krakowie. Wycieczkę zakończyliśmy w piątek 17 czerwca w świetnych humorach dzieląc się swoimi wrażeniami i myśląc o kolejnej.